پالت رنگ رنگی

Top 17 طراحی وب و روند UI برای 2019

روند طراحی وب سایت 2019

روند طراحی وب

رنگ روشن در همه جا است از زمینه های شیب دار تا پوشش تصویر روشن به انیمیشن هایی که از رنگ های متحرک استفاده می کنند، پالت های رنگی پر جنب و جوش همچنان برای به دست آوردن محبوبیت ادامه خواهند داشت.

حتی Pantone با اعطای یک رنگ روشن - 

مرجان زنده - به عنوان رنگ سال به اقدام می پردازد. اگر چه یک اسکن از طرح های فعلی نشان می دهد که بلوز روشن، مانند Spotify یا Secure Invest (بالا)، ممکن است محبوب ترین انتخاب باشد.

HTML Email Template Builder آنلاین

با استفاده از کارت پستال شما می توانید قالب های ایمیل را بدون هیچ گونه مهارت برنامه نویسی ایجاد و ویرایش کنید! شامل بیش از 100 جزء برای کمک به ایجاد قالب های ایمیل سفارشی سریعتر از همیشه قبل از. اکنون سعی کنید به صورت رایگان!

بیشترمحصولات دیگر رایاد بگیرید

بسیاری از این رنگ های روشن از دیگر روند طراحی تکامل یافته اند. Brights اولین بار با طراحی صاف شروع به محبوبیت نمود، رنگ های پر جنب و جوش با طراحی مواد را تغییر داد و در حال حاضر بعضی از این رنگ ها اشاره ای به نئون دارند.

چیز خوبی در مورد این روند طراحی این است که رنگ - هنگامی که شما دارای یک پالت - بسیار ساده است برای استقرار. شما لازم نیست که وب سایت خود را به طور کامل طراحی مجدد کنید تا این عنصر ترویج را به طراحی اضافه کنید.

طراحی احساسی

طراحی احساسی

روند طراحی احساسی

شما باید یک ارتباط با کاربران ایجاد کنید. این چیزی است که طراحان عاطفی در مورد آن هستند.

در سال 2019، وب سایت ها و برنامه هایی که این ارتباط عاطفی را ایجاد نمی کنند، از بین می روند . با توجه به

طراحی شاک ، ارتباطات عاطفی به چهار دسته اساسی تقسیم می شوند: شادی و غم، اعتماد و انزجار، ترس و خشم، و تعجب و پیش بینی. فکر کنید در مورد چگونگی محاسبه محتوای آن ها در این دسته بندی و استفاده از رنگ، تصویر و رابط کاربری برای اتصال بیشتر در آن سطح با کاربران.

هر عنصر بصری در طراحی نشانه ای برای کاربران در مورد چگونگی واکنش آنها می باشد. جنبش در برنامه دوچرخه، به عنوان مثال، نشان می دهد که حرکت؛ که باعث می شود کاربر بخواهد سوار شود همانطور که از نمونه Sprout نیز صادق است، یک چهره لبخند ایجاد تعامل مثبت با کاربران است. زن در تصویر خوشحال است و کاربران می توانند احساس کنند و می خواهند این احساسات را تقلید کنند.

عمق و تقریبا "عناصر طراحی" واقعی "

عمق و تقریبا "عناصر طراحی" واقعی "

عناصر طراحی واقعی

مدل های سه بعدی

در حالی که واقعیت مجازی واقعا برای همه قابل دسترسی نیست، تأثیرات آن در حال حاضر مشهود است.

طراحان بیشتر با اضافه کردن عناصر عمق و طراحی بیشتر احساسات واقعی یا تاکتیکی بیشتری نسبت به پروژه دارند. این شامل همه چیز از تصاویر (و حتی تصاویر متحرک) با یک نگاه سه بعدی بیشتر به حرکت اشکال یا محصولاتی است که کاربران به ظاهر میتوانند به آن دسترسی پیدا کنند و لمس کنند.

همانطور که طراحان بیشتر از این تکنیک ها استفاده می کنند، آنها بیشتر از حد معمول و بخش های مورد انتظار بیشتر از تجربه کاربر تبدیل می شوند. آنها همچنین شروع به نگاه واقعی و کمتر "VR-ish" می کنند.

هدفمند انیمیشن

هدفمند انیمیشن

انیمیشن

طراحی وب سایت ها با انیمیشن ها بسته بندی می شوند. اما باید به دلایلی وجود داشته باشد.

انیمیشن به کاربران بخش خاصی از طراحی را جذب می کند، به جذابیت و علاقه علاقه دارد یا داستان را می گوید. استفاده از انیمیشن در پروژه های وب برای ارائه عمیق درک به کاربران که با طراحی مشارکت دارند. (برای دیدن این انیمیشن در عمل از طریق هر دو مثال فوق کلیک کنید . و در مورد چگونگی درک حس های خود فکر کنید)

طراحی سورئال و طراحی خلاصه

طراحی نامناسب

طراحی سورئال و طراحی خلاصه

طرح سورئال و طراحی انتزاعی

تصویر نابجا

مثال طراحی سورئال

طراحی سورئال

طراحی خلاقانه

با دنیای دیوانه ای که در آن زندگی می کنیم، طراحان بیشتر در حال ایجاد پروژه هایی هستند کهعناصری با ارزش تر و انتزاعی در آنها دارند. طراحی و طراحی انتزاعی سورئال به رشد و توسعه ادامه خواهد داد زیرا کاربران بیشتری این تجربیات را تقریبا، اما کاملا واقعی نمی خواهند.

به همین دلیل این روش طراحی، به ایده ارتباط عاطفی پی می برد : طراحی سورئال و طراحی انتزاعی برای کاربران ارتباطی فراهم می کنند که می توانند با شرایط خاص خود ارتباط برقرار کنند. (شاید به این دلیل که عناصر سورئالتر و انتزاعی بیشتری به کاربران اجازه می دهند تصویر خود را در داخل طراحی قرار دهند؟)

طراحی وب سایت در تبریز

این پروژه ها اغلب نمونه هایی هستند که برخی از انیمیشن ها، افراد یا چیزهایی را نشان می دهند و طبیعت تا حدودی بازیگری یا کارتونی هستند که کاربران بخواهند بخشی از آن باشند. هدف از پروژه های طراحی سورئال و انتزاعی حفظ یک سبک جدید است که کاربران را درگیر می کند. (ما فکر می کنیم که این روند به خوبی کار می کند و امیدواریم مقدار زیادی از آن را در سال آینده ببینید.)

حتی بیشتر صدای

رابط کاربری صوتی

رابط کاربر AI Voice

"گوگل، آهنگ مورد علاقه من را بازی کند."

در سال 2019 شما باید برای رابط های مکالمه طراحی کنید. با افزایش شمار افرادی که از دستگاههای هوشمند در خانه های خود استفاده می کنند، باید فکر کنید که چگونه طرح های شما با این دستگاه ها ارتباط برقرار می کنند و چگونگی ایجاد تجربیات کاربر که متناسب با نحوه استفاده مردم از وب سایت ها است.

تغییر بزرگی برای طراحان این است که چگونه کاربران با دستورات صوتی ارتباط برقرار می کنند و سپس با استفاده از کلیدواژه ها و اقدامات مرتبط با آن، نمونه اولیه را ایجاد می کنند.

و این باعث می شود همه مطالب در وب سایت شما بسیار مهم تر است. رابط های صوتی در وب سایت های "خواندن" برای اطلاعات و داده ها ریشه دارند. بنابراین متن متناقض بسیار مهم است. (این یک تغییر کاملا از تفکر بصری است.)

طراحی صفحه تنها باعث بازخورد می شود

طراحی صفحه تنها باعث بازخورد می شود

طراحی صفحه تنها

روند طراحی وب

همه این مدت طولانی نبود که ما اعلام کردیم که اسکرول مرده است. (ما قایق در آن یکی را، بدیهی است.)

طراحان بیشتر طرح های تک صفحه را با ویژگی های اسکرول جالب و داستان قرون وسطایی به کار خواهند گرفت تا کاربران را درگیر کند. طراحی صفحه تنها بر روی دستگاههای تلفن همراه و کوچکتر کار می کند، زیرا کاربران می توانند همه چیز را با تلاش برای حرکت به منو بدست آورند. و کاربران تلفن همراه - احتمالا بیشترین تعداد بازدید کنندگان وب سایت شما - به پیمایش عادت دارند.

این الگوی کاربری رو به رشد را نادیده نگیرید.

سئوی سایت درتبریز

طراحی تخت شبیه 3D

مشخصات

آخرین ارسال ها

آخرین وبلاگ ها

آخرین جستجو ها