بازاریابی دیجیتال و

طراحی سایت

05.02.16

شما در نهایت پست وبلاگ

وب سایت  خود را پس از صرف وقت در ساعت تحقیق و رفتن به جملات خود را به پایان رسید، آنها را درست درست است.


یک تیتر به سرعت به سر شما می آید و شما از آن استفاده می کنید، و خیلی فکر نمی کنید.


ایده ی خوبی نیست.


به گفته

دیوید اوگلوی، به طور متوسط ​​5 برابر بیشتر افراد به عنوان خوانده شده نسخه بدن خود را به عنوان خوانده شده.


نوشتن سرفصل ها برای یک مخاطب آنلاین می تواند به چالش کشیدن و توجه توجه داشته باشد، اما عنوان خبره برای موفقیت وبلاگ شما حیاتی است. واقعیت این است که اکثر افرادی که تیتر شما را خوانده اند، خواندن را ادامه نخواهند داد و تنها خوانندگان کشیده می شوند که جمله اول را بخوانند.


در اینجا چند نکته برای کمک به شما در ایجاد یک عنوان آنلاین در وب سایت و مقاله و همچنین فروشگاه اینترنتی موثر وجود دارد.


پنج W است

همیشه در مورد اینکه چه کسی، چه چیزی، چه زمانی، کجا و چرا از داستان شما در مورد یک سرفصل فکر می کنید، ارزش دارد. چرا خوانندگان شما درباره پست وبلاگ شما اهمیت می دهند؟ از خودتان بپرسید که آیا شما بر روی تیتر خود کلیک کنید یا توجه خود را جلب کنید.


ادامه مطلب


مشخصات

آخرین ارسال ها

آخرین وبلاگ ها

آخرین جستجو ها